fbpx
  • סירות יד 2 – האם זאת השקעה נכונה?

    על ידי 19 ביולי 2018חדשות ואירועים

    שוק היאכטות מוצף בהרבה מאד כלי שייט למכירה. ההיצע באקווה מרינה כולל דגמים וגדלים שונים של יאכטות וסירות מפרש ברמות מחירים שונות. אדם המעוניין לרכוש יאכטה, צריך בשלב הראשון לקבל החלטה איזו יאכטה מתאימה לו, מה יהיה גודלה, רמת האבזור שלה והתקציב שהוא מקצה למטרה זו.

    רכישת סירות יד 2 היא השקעה נכונה?

    רכישת כל מוצר יד 2 יש בו סיכוי אך גם סיכון, אפשר לבדוק את המוצר באופן מוקפד והכול ייראה כשורה ושבוע לאחר מכן תתגלה בו תקלה. צריך להביא בחשבון שמוצר שכבר היה בשימוש יכול לעבוד עוד שנים רבות ללא תקלות אך יכול גם להתקלקל ולגרור תיקון שיעלה סכום קטן או סכום גבוה. כשקונים סירות יד 2 לוקחים סיכון ומודעים לאפשרות של עלויות נוספות שערכן לא ידוע.

    כשקונים יאכטות חדשות, קיימת תקופת אחריות וברוב המקרים אין בסירות תקלות ובטח לא תקלות מהותיות כמו לדוגמה מנוע שמפסיק לפעול, שערך התיקון שלו הוא גבוה במיוחד.

    כשרוכשים יאכטה יד 2 רצוי לשקלל את עלות היאכטה וההוצאות הנלוות כמו העברתה מנמל הבית באירופה או מיעד אחר לישראל ורק לאחר נכן לקבל החלטה אם להשקיע ברכישת יאכטה זו או עדיף להשקיע סכום גבוה יותר ולרכוש יאכטה חדשה, כדי שלא יופתעו מתקלות לא צפויות שבסופו של דבר יעלו באופן ניכר את ערך הרכישה כולה.

    מהן הבדיקות שיש לבצע בסירות יד 2 טרם הרכישה?

    הנקודות החשובות ביותר שיש לבדוק טרם הרכישה הן סוג הספינה, גודלה, לאיזו מספנה היא משויכת מיהו המעצב שלה ומהי היסטורית השייט שלה.

    בנוסף לכך, יש לסקור את המידע על תצורת כלי השייט, עמדת הסקיפר, כמה תאים קיימים, מהו הריהוט הקיים בו, אבזור ותכולת המטבח וכל פרט אחר המופיע במפרט הסירה.

    לצורך בדיקה מעמיקה ומקצועית כדאי להיעזר בשירותיו של מהנדס ימי שיסקור את הספינה על כל רבדיה, הציוד בה כמו משאבות המים, מכשירים חשמליים, סדקים, חורים או מקומות שבהם קיים פעפוע של מים . בתום הבדיקה ההיקפית יעביר המהנדס לרוכש הפוטנציאלי חוות דעת נרחבת שעל פיה, הוא יוכל לקבל החלטה מושכלת.

    סירות יד 2היאכטות של אקווה מרינה

    במעגן של Aqua Marina אפשר לרכוש יאכטות וסירות מתוך המבחר הגדול של ספינות הקיימות בה. סירות מעץ, מפיברגלס, הכוללות מפרשים, או ללא מפרשים, בגדלים שונים ובכמה דרגות של גילאים. רוב הסירות הן יאכטות שמורות, במצב תחזוקתי מעולה שטופלו כראוי על ידי בעליהן הקודמים לאורך כל ההיסטוריה שלהן.

    הצוות המקצועי שלנו, יעביר לרוכש הפוטנציאלי הסברים בשקיפות מלאה על מצבה המכני של כל אחת מהספינות, תוך עריכת השוואות בין הדגמים השונים. בנוסף לכך, אנו מציעים לרוכשים נסיעת מבחן בסירות הרלבנטיות כדי לחוש את השייט בה.

    עלות היאכטות השונות נע בין כמה עשרות אלפי ₪ לכמה מאות אלפי ₪ תלוי בגודלה, בגילה ובאין ספור פרמטרים נוספים.

    הפלגה נעימה !