fbpx
  • כל מה שצריך לדעת על יאכטות קטנות וגדולות

    על ידי 24 ביולי 2018חדשות ואירועים

    אחד המשאבים הכי גדולים של ישראל זה הים. בין אם אלו החופים של הים התיכון, חופי הכנרת או חוף הים האדום באילת, הים מספק לישראלים שעות רבות של כיף מסוגים שונים. הים לא מיועד אך ורק לישיבה על החוף ושיזוף, ויש לו הרבה מה להציע מבחינה פעילויות שונות.

    אנשים אוהבים גם לשחות, לגלוש ולעשות ספורט ימי מכמה סוגים, אך אין ספק שהשכרת יאכטות היא הפינוק הגדול ביותר.

    סוגים שונים של יאכטות

    יאכטות הן סוג של סירות יוקרה אשר כוללות הרבה מאוד פינוקים ומהוות סוג מיוחד של בילוי להמון סוגים של תיירים. שייט יאכטות זוהי פעילות שונה ויוצאת דופן, אשר נותנת לאנשים את האפשרות לחוות את הים מזווית שונה וייחודית – יוקרתית יותר.

    היאכטות הן מגוונות מאוד ומגיעות במגוון גדלים:

    • יאכטות קטנות המתאימות לשיט של משפחה או זוג שרוצה בילוי רומנטי, או יאכטות גדולות שמתאימות לבילוי של כמות גדולה של אנשים.
    • היאכטות הגדולות הן בדרך כלל יותר חדישות ויש בהן אזור גדול בו אפשר לבצע פעילות כמו ריקודים, אכילת ארוחה, ולמעשה כל סוג של בידור סטנדרטי ולגיטימי. חשוב לציין שלא כל אחד יכול פשוט לשכור יאכטה ולהשיט אותה בים. ההשכרה כוללת גם שכירת שירותיו של סקיפר מוסמך אשר ינווט את הסירה ויאפשר לכם רק ליהנות ממה שהיא מציעה.

    יאכטה גדולה ומפוארתדגש על בטיחות

    ההכשרה של הסקיפר היא לא פשוטה ודורשת שעות ארוכות בים. באופן עקרוני, כל אחד יכול לגשת לביה"ס לסקיפרים ולהירשם ללימודים, אך חשוב להבין שמדובר באחריות גדולה, לבטח אם מחליטים להשיט אנשים נוספים. בביה"ס לסקיפרים לומדים להשיט את הספינה, לעגון אותה, לנווט אותה וכמובן לתפעל אותה על שלל הפרטים הטכניים הקטנים. כל הלימודים נעשים עם דגש מיוחד על בטיחות לאור ההבנה שהים אינו המקום הכי בטוח שיש.

    השירות של השכרת יאכטות מתאים לכל סוג של חבורה ויכול לפגוע במטרה של פעילות יוצאת דופן, מיוחדת ומהנה במיוחד. בין אם זו משפחה עם ילדים, זוג המחפש בילוי רומנטי, או חבורת חברים שמחפשת בילוי פרוע בלב ים, כל אחד יכול למצוא את עצמו וליהנות מהשייט, אלא אם כן הם סובלים ממחלת ים. כאשר נמצאים על היאכטה, חשוב להישמע להוראות של הסקיפר ולשמור על כל כללי הבטיחות. יציאה ללב ים היא מסוכנת מאוד, ויש לעשות הכל כדי להקטין את הסיכון ולחזור אל החוף בשלום לאחר הבילוי.

    הטרנד של השכרת יאכטות הוא פופולארי מאוד גם בחופים שונים במרכז הארץ, גם בכנרת וגם באילת, ולכן יש הרבה מאוד חברות שמחזיקות צי ספינות ונותנות את השירותים הללו. לאור התחרות הגדולה וריבוי היאכטות, המחירים הם לא גבוהים במיוחד, ומי שמרוויח, כמובן, אלו הם התיירים שמקבלים בילוי מיוחד ויוקרתי במחירים נוחים ולכן אנו ממליצים על אטרקציה זאת כחוויה כוללת לחברים, משפחה או סתם אם בא לכם ליהנות כזוג המפליג אל הלא נודע.