fbpx
  • מחפשים יאכטות למכירה ביוון?

    רוצים להגשים חלום ולהפליג לאחד מהאיים היפים של יוון או של יעד קרוב, בסביבה? אם כן, תשמחו לגלות שיש לא מעט סירות למכירה באשדוד וגם יאכטות למכירה ביוון, שתוכלנה לספק לכם מענה לצורך הזה ולאפשר לכם ליהנות מהפלגה שהיא כולה כייף. הפלגה שהיא, ללא ספק, חוויה מסוג אחר, כזו שנהדר לחוות אותה יחד עם האנשים שאוהבים. בני משפחה או חברים קרובים.

    למי הן מתאימות


    בין אם אלו יאכטות שמוצעות למכירה ביוון או סירות למכירה באשדוד, שירותי השכרת יאכטות ביוון ובכל מקום אחר הוא פתרון נהדר לחובבי הים והחיים הטובים. הפלגה ביאכטה ליעד קרוב יחסית היא אפשרות מצוינת למי שרוצה לקחת פסק זמן של כמה ימים (או יותר) ולהגיע ליעדים שאינם רחוקים כל כך. מי שרוצה ליהנות מחופשה עם האנשים שהוא אוהב, חופשה שהיא רגועה, שלווה ומהנה הרבה יותר. חופשה שמשלבת שמיים כחולים, ים אינסופי, אוכל טוב וגם לא מעט פינוקים. שירותי השכרת יאכטות ביוון של אקווה מוצעים למנוסים בתחום וגם לחסרי ניסיון. למי שמתכנן להפליג אל יוון בפעם הראשונה וגם למי שעושה זאת כבר לא מעט שנים. שירותים אלה מאפשרים לכם לצאת לדרך בראש שקט וליהנות מההפלגה עצמה ללא דאגות מיותרות.

    ומי שמחפש סירות למכירה בעיר אשדוד יכול גם הוא לצאת אל הים הפתוח. להמשיך עד ליוון או ליעדים קרובים אחרים. אפשר להשיט את הסירה לאורך חופי הארץ ולבלות יום שלם בה. אפשר גם לשלב טיולים רגליים ועצירות ביעדים שונים ולנצל את ההזדמנות להכיר קצת את מדינות הים התיכון, שנמצאות במרחק שייט קצר יחסית מישראל. זו יכולה להיות חופשה רומנטית מושלמת עם בן או עם בת הזוג או חופשה של כל המשפחה באחד החגים או אפילו במהלך הקיץ. יאכטות למכירה ביוון יכולות להתאים למשפחות עם ילדים המעוניינות לצאת בכל הזדמנות אל הים הפתוח ולבלות בנעימים, כולם יחדיו. חופשה שכזו יכולה להתאים הן בחודשי הקיץ החמים וגם בעונות המעבר, כשהים מאפשר זאת ואיננו סוער מדי.

    בחירה נכונה של יאכטות למכירה

    בחירה של סירות למכירה באשדוד או יאכטות למכירה ביוון יכולה להיות משימה לא קלה. הדבר נכון גם לגבי שירותי השכרת יאכטות ביוון ובחירתה של היאכטה המתאימה. האפשרויות הן רבות מאד וישנם לא מעט דגמים שיכולים להיות רלוונטיים לצרכים שונים. ובכל זאת, אם מקפידים לבחון כמה פרמטרים מרכזיים אפשר לאתר בקלות רבה יחסית את היאכטה המתאימה. כדי לעשות זאת נכון מומלץ לפנות למומחים ולהיעזר בבעלי הניסיון. באקווה מעמידים לרשותכם צוות מיומן מאד של עובדים, שישמחו לעזור לכם לבחור את היאכטה המתאימה שאתה תוכלו לצאת לדרך, להפלגה שכולה חוויה בלתי רגילה.

    אבל, רגע לפני שאתם בוחרים את היאכטה, כדאי שתבדקו גם מהן העלויות הנדרשות. סקר שוק והשוואה בין כמה דגמים שונים של יאכטה, לפני שאתם קונים, יעזרו לכם במציאתה של היאכטה המושלמת עבורכם. טווח המחירים הוא רחב כיום והמחיר עצמו מושפע מפרמטרים רבים. אל תהססו לקחת את הזמן, לאסוף את המידע הנדרש לכם בנינוחות ורק לאחר שקיבלתם אותו במלואו, לבצע את הבחירה. קחו בחשבון גם את העלויות הנדרשות עבור תחזוקת היאכטה ובמיוחד אם אתם מתכננים לצאת אתה להפלגות ליוון וליעדים אחרים, שאינם נמצאים בסמוך לחופי הארץ. ההוצאות במקרים אלה יכולות להיות רבות ומומלץ לדעת עליהן מראש ולתכנן את המהלכים הכלכליים בהתאם.

    Enregistrer

    Enregistrer