fbpx
  • יאכטות למכירה

    מחפשים יאכטות להשכרה ביוון? תוהים למי לפנות ובכלל – איך בוחרים יאכטה? באקווה יעזרו לכם למצוא את היאכטה המתאימה לכם, זו שתאפשר לכם להגשים חלום ישן ולצאת אל הים. שירותי השכרת יאכטות של אקווה הם פתרון נהדר למי שרוצה להתנסות בשייט יאכטות לפני הרכישה, למי שרוצה ליהנות מכמה ימים של חופשה בים הפתוח וגם למי שרוצה לערוך אירוע יוצא דופן, בסמוך לאחד החופים. יאכטה להשכרה מוצעת בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לגודלה, לציוד שבה וגם לסוג שלה ואפשר למצוא אותה בדגמים שונים.

    למי מתאים השירות

    שירות יאכטות להשכרה ביוון הוא אפשרות נפלאה למי שרוצה לרכוש בעתיד יאכטה ומתלבט באיזה דגם לבחור. בין אם זו יאכטה להשכרה הפועלת על מנוע או יאכטה מפרשית, לכל אחת מאפיינים מסוג אחר וכל אחת מספקת מענה לצרכים שונים. השכרת יאכטות לפני הרכישה עוזרת לבחון את אופן תפעולה וגם לבדוק איזה ציוד כדאי להוסיף ליאכטה לאחר שרוכשים אותה. ההתנסות הזו חשובה מאד לכל מי שרוכש יאכטה בפעם הראשונה ומוצא את עצמו בהתלבטות לא קלה. יאכטה להשכרה יכולה להתאים גם למי שרוצה לצאת אל הים הפתוח יחד עם החברים הכי טובים או עם בני משפחה. אפשר לשכור כיום יאכטה בארץ או בחופי יוון וליהנות מחופשה מופלאה המשלבת בין ים ליבשה. זו יכולה להיות יאכטה קטנה יחסית, המתאימה למספר מצומצם של אנשים, או יאכטה גדולה המתאימה לקבוצה של לא מעט חברים או בני משפחה. אפשר לצאת לחופי יוון במהלך סוף שבוע קצר או לנצל את ההזדמנות ולשכור יאכטה לחופשה משפחתית ארוכה יותר, הכוללת עצירה במקומות נוספים בים התיכון.

    שירותי יאכטות להשכרה ביוון הם גם אפשרויות נפלאה למי שרוצה לחגוג או לערוך אירוע פרטי במקום קצת אחר. בין אם זו מסיבת יום הולדת, מסיבת אירוסין או אפילו מסיבת רווקים או רווקות, אין כמו לחגוג אותה על יאכטה מפנקת, העוגנת בסמוך לאחד החופים הידועים של הרצליה או של תל אביב. אם רוצים להפוך את המסיבה למהנה עוד יותר, אפשר לשלב לאחר מכן גם שייט קצר ופעילויות שונות הקשורות אל הים, כמו שנורקלינג, צלילה ואפילו דייג אם רוצים. זו יכולה להיות גם הזדמנות לחגוג מסיבת בת או בר מצווה, מסיבה עם בני המשפחה על היאכטה ואחר כך יציאה להפלגה של כמה ימים למקום קרוב.

    סירות יד 2

    מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים את היאכטה

    לפני השכרת היאכטה כדאי לבדוק כמה נקודות: ראשית הגודל שלה. במסגרת בדיקת שירותי השכרת יאכטות, כדאי לקחת בחשבון שישנן יאכטות גדולות וישנן גם יאכטות קטנות. חשוב שהיאכטה הנבחרת תתאים למספר האנשים הצפויים לשוט בה. אין טעם לשכור יאכטה גדולה מאד כשמדובר במספר קטן ולא כדאי לשכור יאכטה קטנה אם מתכננים להזמין לשייט מספר רב של אנשים. מעבר לכך, כדאי גם לבדוק איזה ציוד יש ביאכטה. אם רוצים לשלב גם פעילויות ספורטיביות ימיות שונות, יש לוודא שהיא אכן מצוידת כהלכה. במידה ולא, יש לדאוג לציוד הזה מראש. בנוסף, אם מתכננים לערוך מסיבה או אירוע פרטי ביאכטה, מומלץ גם לבדוק איך מערכת השמע שלה, הרמקולים ואפילו הציוד במטבח כדי שאפשר יהיה להכין ארוחות טובות או להזמין שירותי קייטרינג אם רוצים. כמובן שיש לדאוג לכל ציוד הבטיחות הנדרש וגם לוודא שיש את כל הביטוחים החשובים. ואם מתלבטים באיזו יאכטה לבחור, הגדרת הצורך יכולה לעזור לא מעט וגם הגדרת התקציב, שיוקדש לטובת ההשכרה.