fbpx
  • איך לארגן טיול ביאכטה

    על ידי 19 בנובמבר 2018חדשות ואירועים

    אין כמו טיול לצורך שבירת שגרה, התרגעות והנאה. ניתן לטייל באופנים שונים ובהתאם לכך לרכוש חוויות שונות.

    קבלת ההחלטה הסופית בבחירת סוג וסגנון הטיול, המיקום ואופן ההתניידות בו תלויה בגורמים שונים, כגון: עלות כספית, טעם אישי ורצון לחוות מקומות מסוימים בעלי נופים פיסיים ואנושיים ייחודיים, הזמן המוקצב לטיול והפן הפיסי והרגשי.

    אחת מן האפשרויות החווייתיות והמהנות במיוחד היא טיול ביאכטה, בין אם טיול יאכטה בחו"ל ובין אם בארץ.

    בית מלון על הים

    היאכטה מהווה בית מלון לכל דבר. קיימים דגמים שונים של יאכטות בהתאם ליצרן, אולם לרב, היאכטות הן בעלות נוכחות מרשימה, הן בגודלן והן בפינוק ובנוחות שהן מציעות. היאכטות נבדלות בעיצוב הפנים והחוץ שלהן ובסגנון האבזור.

    חלקן מפוארות יותר וחלקן פחות, כך שכל אחד יכול למצוא את היאכטה העונה לטעמו. יכולת ההפלגה של יאכטה בתנאי ים משתנים היא גבוהה ולכן מתבקש מאוד לבצע איתה טיולים לחו"ל. ניתן לשוט איתה במסלולים ימיים שונים ולאורך חופים ונופים מגוונים.

    מלבד טיולים ארוכים, היאכטה יכולה גם לשמש אתכם לאירועים שונים ומיוחדים. ימי הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, בר מצוות, אירועים עסקיים כמו השקות או כנסים, ועוד הרבה יותר.

    טיול ביאכטהמה לגבי טיול קטן בסירה?

    לעומת טיול ביאכטה, טיול בסירה לעומת זאת שונה מהותית. עקב מגבלות הגודל ויכולת ההפלגה ולפיכך הוא יאורגן בהתאם. כמות האורחים תהיה מינימלית, היעד יהיה חייב להיות קרוב, וזמן ההפלגה לא יוכל להימשך יותר מכמה שעות בודדות.

    לכן באם חשקה נפשכם בטיול מפנק באמצעות שייט בארץ ובחו"ל, הבחירה הנכונה תהיה ביאכטה.

    כיצד לארגן טיול יאכטה בארץ?

    שייט ביאכטה בארץ, גם אם הוא מוגבל למספר שעות, מהווה הזדמנות נהדרת ליציאה מהשגרה. הנוף המימי והתכול, השקט מסביב, התנאים המפנקים, רמת האבזור הגבוהה מהווים את כל מה שנחוץ בשביל ליהנות ולהירגע. שייט ביאכטה יכול להיות המקום הנבחר לבילוי רומנטי, בילוי משפחתי, חגיגת יום הולדת וכדומה. קיימות חברות שונות בעלות יאכטות המספקות שייט בהזמנה לפי שעה וכמות המשתתפים וכל שנדרש הוא ליצור קשר עם אחת מהן ו.. לשוט.

    כיצד לארגן טיול יאכטה בחו"ל

    שייט ביאכטה מצריך תפעול של סקיפר מנוסה בעל תעודה. לכן, אם אתם מתכננים טיול ביאכטה ואחד מכם הוא סקיפר, יש אפשרות להשכיר את היאכטה לתפעול אישי. אך אם לא, נדרש שיתלווה אליכם סקיפר מקצועי לכל אורך הטיול.

    ההכנות הנדרשות לפני הטיול הן: בחירה וטיסה אל היעד הרצוי ממנו מפליגים, השכרת היאכטה הרצויה (והפנויה) מחברות שמספקת השכרת יאכטות, עדיף מישראל, הכנת מסלול בהתאם לאזורים המתאימים לשיט ואיתור מפרצים לעגינה, קשירת קשרים עם מקומיים לשמירת מקומות עגינה, בדיקת תחזית מזג האוויר המתוכנן לימי השייט וארגון ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לשייט.

    מקומות מומלצים לשיט בחו"ל הם יוון, טורקיה, קרואטיה, קורסיקה, סרדיניה, הריביירה הצרפתית, תאילנד, איי סיישל ועוד עשרות ואף מאות יעדים שונים שתוכלו לבחור מהם.